۷ پاسخ

اره من بچه اولم ۳۷بدنیااومد۳کیلو
دستگاه نرفت
البته امپول ریه زده بودم

آره عزیزم کامله نگران نباش

بچه من ۳ بود

بلع پسر من ۳۵ه ۳ ک ب دنیا اومد

همیشه وزن‌معیار نیس.ولی ۳۷ هفته معمولا کامله برامن ۳۸۰۰بود ۳۶ هفته بچم کامل بود و دستگا نرف

کلا بچه رو با هفته هاش کامل میدونن نه با وزنش

آره ۳۶ و ۳ روز بدنیا اومد پسرم

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی