۵ پاسخ

شیر خشک ابتامیل اوکیه. اگه ازش استفاده کنم

سلام دخترا کی از شیر خشک ببلاگ استفاده میکنه اوکیه . اخ بچم خیلی ریز میز هم شیر خشک بهش میدم وهم شیر خودم

آره از سرنگ استفاده کن راحت و بدون خطاس

هر قطره چکان کامل ۱۰ میل میشه :۱سی سی
پس
باید ۵ تا قطره چکان بدی
تا ۵ سی سی

هر سیسی یه قطره چکونه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۴ ماهگی
مامان نورا💖 مامان نورا💖 ۱۵ ماهگی