اپتامیل پپتی برا وزن دهی خوبه؟

۵ پاسخ

پپتی برای آلرژی فکر کنم عزیزم

من دو ماه پپتی میدادم . حساسیت به پروتیین گاوی داشت ولی با همونم وزن خوبی گرفت . فقط طعمش شیرین نیست ، بعد که رفلاکسش زیاد شد عوضی کردم

نه عزیزم
شیر رژیمی و معمولا بچه ها دوس ندارن
چنتا تاپیک گذاشتی درمورد کمبود وزن دختر گلت آپتامیل پی دی افم برای بچه های نارس و یبوست میاره من یه مدت دادم به بچه هام یبوست شدن قطع کردم.وزن دخترت خیلی خوبه نگران نباش عزیزم

پپتی برا الرژیه پسر من می‌خورد اصلا وزن دهی نداره اصلاا

هرشیری،حتی شیرای رژیمی،اگر بچه بهش بسازه و گوارش بچه اروم بشه،بچه بیشتر شیرمیخوره و بهتر وزن میگیره

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان جانا و آریا مامان جانا و آریا ۵ ماهگی