مامانایی که زردی بچتون ۸بود چیکار کردین؟؟

۳ پاسخ

هیچی عادیه 8 خودش کم کم میره

شکرخدا🙃
واقعا میگم دختر من ۱۸ بود سه روز بستری شد زیر نور بعد شد ۹ از خوشحالی بال درآوردم😂
دکتر هم گفت دیگه خوب شده نیاز به آزمایش و دارو نیست این ۹ هم خودش میره به سمت کم شدن

بچه من تا دوماهگی زردی داشت بعدش خوب شد نگران نباش خوب میشه فقط زیادگرمش نگیر و صورتش رو با عرق کاسنی بشور بدنشم همیطو

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۹ ماهگی