۶ پاسخ

اره من میدم
بچم اصلا دوست نداره باید یکی دیگه بگیرم
من بعد از ظهرها میدم

خیلی خوبن ریفلاکس هم نمیاره

به من دکتر همینو گف 12 قطره صبح 12 قطره شب بدم

روز بده
چون آ د چربه و رفلاکس اوره ۲۵قطره

آره همین و میدم شبا یک سی سی

من فرق داره باهاتون روزا میدم یه سی سی

سوال های مرتبط

مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۱ ماهگی
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی
مامان سِلما♥️ مامان سِلما♥️ ۹ ماهگی