۸ پاسخ

من خوردم یعنی اینقدر چسبید

من عاشق کرانچی فلفلی با ماستم. بزنم تو ماست بخورم 😋

منم فقط عاشق پفک شورم ، ولی شوهرم دو بار بیشتر نخرید میگه ضرر داره بیشترشم خودش خورد
ی بارم خودم یواشکی خریدم خیلی حال داد تا شب حالم خوب بود

منم دوس دارم ، نووووش😍

نوش جونت

نوش جونت
من عاشق چیپس سرکه ای و کرانچی تندم

نوش جان

نوش جونت🤍

سوال های مرتبط

مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی