موهای شکمم‌ زدم حالا همش میخاره🥲🥲🥲

۶ پاسخ

من اصلا موی شکمم نمیزنم .

براچی میزنی من اصلا نمیزنم

با ژیلت ک مو زشت درخاد اومد من اگه بزنم با پدر مو بر

مرطوبش کن شکمتو خارشش کمتر میشه
حالا با روغن زیتونی کرمی هر چی دم دستته

با چی زدی منم پشم داره دوس ندارم گفتم دیگه بخام برم برای زایمان بزنم

روغن نارگیل یا زیتون بمال شکمت

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس ۵ ماهگی
مامان Mani مامان Mani روزهای ابتدایی تولد