تکرر ادرار تو هفته ۱۶ طبیعیه؟

۹ پاسخ

وای من تازه خلاص شدم

اره من همیشه تو دسشویی بودم گاهی خسته میشدم دلم میخاست از عصبانیت گریه کنم

تا اخر بارداری اگ علائمی مث عفونت نداشته باشی طبیعیه😄😄😄

شماهم شکمتون فشار میاد انگار دارع میترکم یهوسفت میشه کل شکمم فشار میادب واژنم

من سرویس شدم تو این چند روز یکسره میرم

ارع بهتر میشی هفته بالا تر

بله کاملا طبیعی😅

بله طبیعیه

آره اووف من امروزی صدبار فقط رفتم سرویس

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کارن🩵🫐 مامان کارن🩵🫐 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نور🌱 مامان نور🌱 هفته سی‌ویکم بارداری