یسناهاتونو ریختن
بچه مای بیبی

۶ پاسخ

گلم وقتی بریزن میره رو کالا برگ یا جدا ست؟

بله ریختن

ما نریختن هنوز

اره مال ما اومده ۱۳۰۰ هست

بله دهک یک تا سه واریز شده

نمیدونم مگه قراره بریزن؟

سوال های مرتبط

مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی
مامان محمد امین✨💙🩵 مامان محمد امین✨💙🩵 ۱۳ ماهگی
مامان پارسا و گندم🤰 مامان پارسا و گندم🤰 ۱۵ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری