باز ج ن گ ه ؟
مای بیبی پوشک بچه مولفیکس بچه

۸ پاسخ

حیف جوانی ما که توی این کشور ریده شد

کاش مردم ایران میگفتن ماارانیوم نمیخایم تا دست ازسرمون برمیداشت بخدا ضررش فقط توچشم مردم میره اون کله گنده ها که نفع خودشونوبردن فقط میگن بیایدتوخیابون😩😩😩

چی بگم نظرم اینه دو طرف جنگ نمیخوان ولی توافق شونم نمیشه از این نظر میگم که آمریکا فکر نمیکرد ایران توان مقابله داشته باشه و ایرانم اگر اونا بزنن بالاخره ساخت این پتروشمی ها کلی زمان و پول و ... میخواد براش بهتره که تموم بشه

کاش تنگه راباز میکردند خبرمرگشون لج به لج ترامپ نمیزاشتن اخرسر میزنه همه مون رانابودمیکنه

اونا چیشون میشع تو جنگ ما مردم عادی کمرمون خم شد قسطامون عقب افتاب اوتا عیچ گوهی بهشون نمیرسه

این جنگ حالا حالاها تموم نمیشه

هر دو کشور ضایع شدن، ولی روشون کم نمیشه و توافق نمی کنن همچنان 😖

فک کنم

سوال های مرتبط

مامان پارمیس مامان پارمیس ۱۵ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی