بنطرتون ج. ن. گ میشه یا ن؟ پوشک شیرخشک

۹ پاسخ

کاش بشه

این وضع گرونی خودش از جنگ بدتره ولس احتمالا بشه

مامان فندقی اینقد خودتو درگیر جنگ نکن از زمان حال لذت ببر تا بعد خدا بزرگه. آخه خیلی میبینم در این رابطه تاپیک میزاری. قصد جسارت ندارم توصیه خواهرانه بهت کردم که استرس چیزی که هنوز اتفاق نیفتاده رو به خودت نده

ان شاالله ک نمیشه من ک یاد اون موقع میفتم تن و بدنم میلرزه

ول بابا ها کم غم وغصه داریم فکر جنگم بکنیم هییییی خداااا

وای خدانکنه دوس ندارم برگردم به اون موقع

به نظر من میشه اون ع و ض ی ا دست از سر ما برنمیدارن ک

نه به نظرم

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان پرنس و پرنسس مامان پرنس و پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان پارمیس مامان پارمیس ۱۵ ماهگی