۱۲ پاسخ

چ جنگ بشه چه نشه دیگه ایران ایران قبل نمیشه
شده یه کشور سوخته

الان میان زر مفت میزنن که شماها وطن فروشین ،اونوقت خودشون با پرچم های بیگانه تو کشور دوره افتادن عرر میزنن ومیگن وطن دوستن بابا بس کنید ما ها میدونیم زور چیو میزنید جیره تموم بشه هم بلزم کف خیابونین آیا؟

با اینهمه گرونی با این وضعیت داغون اقتصاد جنگ برای ما هیچی نیس خدا لعنتشون کنه ی ذره هم بفکر مردم نیستن

جنگ لعنتی تموم شد ببین قیمت ها سر ب فلک کشیده دوباره جنگ بشه یا خدا نتوانیم ی نون بخریم حالا ببین بعد میگن بزن ک‌خوب میزنی

یه جورایی جن گ و تموم کرده بدون هیچ مذاکره و توافقی منتظرن ایران بزنه بگن دیدی زد از اونورم از محاصره میخواد فشار بیاره ببین دیگ اقتصاد چه گوهی بشه

دیگه نمیشه تو این مملکت زندگی کرد انقد همه چی گرون شده این وضعیتی که ما توشیم از جنگ بدتره

حال هممون بده فقط خدا خودش کمک کنه

تمدید شده

انس بس تمدید شده یعنی هر لحظه شاید بزنه چون زمان نداد
بخدا اگه کسی به فکر مردم باشه که چقدر داریم اذیت میشیم گرونی ی طرف جنگ ی طرف

آتش بس‌تمدید شده گویا

تمدید شده

تصویر

افتاد به فردا شب ساعت سه پایان آ ت ش ب س

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی