صدای ج ن ن گ ن د ه رو احساس کردید؟!

۸ پاسخ

جنگنده ایرانی بود

اون وطن فروشایی که میگن لبنان لبنان
مشاهده کنین

من نشنیدمم

این بیشرفا آتش بس رو نقض میکنن..خدا لعنتشون کنه

اره مام شنیدیم

آره پدافندم الان چندتا زد

وای خیلی صداش نزدیک بود

نه کدوم سمتی امشب خدا به دادمون برسه

سوال های مرتبط

مامان پرنس و پرنسس مامان پرنس و پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی
مامان امير پارسا 👶🏻 مامان امير پارسا 👶🏻 ۱۷ ماهگی
مامان 🤩ویهان🤩باران مامان 🤩ویهان🤩باران ۱ سالگی