مشهدیا کجا رو ز د ن؟؟
#پوشک#مای بیبی#بچه#شیرخشک#

۱۰ پاسخ

ای وای خدا مامانم گف صداش خیلی بد بوده
منک اومدم سبزوار مهمونی

جنگنده بود بعدشم پدافند فعال شد
کانال اخبار وشهد نوشته یه کانکس یه سوله یه ساختمان اطراف فرودگاهو زدن

بچه ها واقعا مشهدو زدن؟

خیلی بد بود خیلی😭😭😭😭

زده سمت توس اصابت داشته خدا بخیر کنه ماک سمت سیدیم خونه بدجور لرزید😭

زدن مشهدو😳😳؟؟؟

پدافند از حرمم دیده میشد

توی این. تر.نش.نال میگه پ.دا.فند بوده

صدای پدافند که امد. نمدونم کجاها بوده. گویا فرودگاه و سمت ملک‌اباد بوده بازم نمیدونم دقیق

زدن مگ ؟؟

سوال های مرتبط

مامان پارسا و گندم🤰 مامان پارسا و گندم🤰 ۱۵ ماهگی
مامان دیان مامان دیان ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی