۵ پاسخ

منم سر بچم پایینه یعنی سفالیک برا من زایمانام طبیعیه بخاطر همین بچهام تا آخر سراشون پایین میمونه

ن برا منم از هفته شما که رفتنم سونو سفالیک بود

زایمان طبیعی دیگ سرش پاین بد نیست

ن طبیعیه دیگه اگثرا سراشون میاد پایین ممکنه دوباره پاش بیاد پایین ک دراون صورت سزارینی

نه دیگه یعنی سفالیکه

سوال های مرتبط