منم سر بچم پایینه یعنی سفالیک برا من زایمانام طبیعیه بخاطر همین بچهام تا آخر سراشون پایین میمونه
ن برا منم از هفته شما که رفتنم سونو سفالیک بود
زایمان طبیعی دیگ سرش پاین بد نیست
ن طبیعیه دیگه اگثرا سراشون میاد پایین ممکنه دوباره پاش بیاد پایین ک دراون صورت سزارینی
نه دیگه یعنی سفالیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.