قطره آد بزن
عزیزم قند شکر نمک زیر یکسال ممنوعه
یکم فکر نکنم مشکلی داشته باشه....یه توصیه ....روزای اول جهادی به بچه ات از شیر خودت بده زیاد هم شیرت رو ندوش کم میشه ...من نمیدونستم روزای اول شیرم زیاد بود فکر میکردم بچه ام سیر میشه گریه میکنه واسه گشنگی نیست خوب بهش شیر ندادم الان کم وزن اضافه کرده مجبورم شیر خشک بدم شیرم هم کم شده
یه دکتر توی اینستا میگفت اگر بچه سینه رو نمیگیره با قطره چکان چند قطره شیرخشک بچکون روی سینه بزار بچه سینه رو مک بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.