شماهم وقتی طاق باز میخابید بچه رو زیر شکم حس میکنید ؟

۵ پاسخ

اره
&

اره شکمم درد میگیره کلا

آره ولی میگن خوب نیست طاق باز. سزارین میشی

آره قلمبه میشه اونجا

آره.

سوال های مرتبط

مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری