۶ پاسخ

من مولتی نمیدم چون همشون طعم دارن، هنوز آد کامویت میدم
قطره اهنم سیدرال میدم
یه روز در میان گلابی میدم، شکم رو روون میکنه

من آویفر میدم یه بار هم لیپوزوفر ترکیبی دادم

پسرِ منم رفلاکس داره.. ویواکیدز میدم خوبه خداروشکر

آهن فروفورت
مولتی پدیابست

دختر من رفلاکس داره مولتی پدیا بست میدم آهنم سیدرال

من ویوا کیدز میدم رفلاکس داره خوبه

سوال های مرتبط