بچه ها بلاخره اومدم برا این ازمایش 😬

تصویر
۸ پاسخ

چه انقد دیر

به به من بازم میخام از این شربتا 😋😅

از من فرق میکرد از اینا نبود

من دیروز دادم ۴مرحله ای

به سلامتی قشنگم

من از شربتش خوشم اومده بود اگه بهم میدادن بازم میخوردم انقد ک گشنه بودم😂

از مزه اش بگو قابل تحمله؟

نوش جان منم الان خوردم🫡

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دخترکم🩷😍 مامان دخترکم🩷😍 هفته چهلم بارداری
مامان نیکا مامان نیکا ۶ ماهگی
مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۸ ماهگی
مامان امیررضا👨‍👩‍👦 مامان امیررضا👨‍👩‍👦 ۴ ماهگی