۱۹ پاسخ

همه توان و تحمل دردشون یکی نیست و دلیل نمیشه چون شما دردت نگرفته بقیه هم دردشون نگیره

بدن با بدن فرق میکنه ، مثلا آزمایش گلوکز اکثرا میگفتن خیلی بده حالت بد میشه ولی خداروشکر واسه من راحت بود و خوشمزه😅

سایز دست همه دکترا یکی نیست
خیلی ها هم میترسن

واسه ماهای ک از اول بارداریمون رابطه نداشتیم یهو معاینه واقعا درد ناکه من ۱۸ هفته معاینه شدم مردم و زنده شدم

معاینه تحریکی ک کمک می‌کنه ب باز شدن دهانه رحم دردش بد

عزیزم برا بعضی ها خشکی واژن دارن و یا پوستشون ضخیمه و کشسانی مناسب ندارن خیلی درد میکشن من خودمم استانه دردم خیلی بالاس سزارین بودم و اورژانسی شب عمل شدم صبحشم راه رفتم به تنهای همراهی هم نداشتم و پاشدم رفتم طبقه پایین ک بچم بستریه رو صندلی پلاستیکی ها خوابیدم چندین روز یه آخ نگفتم ولی قبل عمل یه مامای کثافت اومد معاینه کرد عذاب الهی بود نفرین یکی بود خیلی خیلی دردش زیاد بود هم بستگی به نوع پوست داره هم بستگی ب رفتار ماما ینی یهوی تا دسته خشک بکنه تو معلومه درد داره با من اینطور رفتار کردن حتی سوند هم درد نداشتم تحمل کردم همه رو ولی معاینه رو هیچوقت فراموش نمیکنم

معاینه درد نداره ولی بعدش درد میاد سراغ ادم من پریشب معاینه شدم درد نداشت بعدش دل درد و کمر درد و پا درد شدم

عزیزم شما نینیتون پسره؟ اولیتون دختر

خیلی درد داره
معاینه تحریکی و لگنی هم فرق دارن اونم حسن زایمان توی درد😥

کلا ی سریا خیلی همه چیو زیادی بزرگ میکنن

برا منم بعضی موقع ها درد نداره اصلا بعضی موقع ها وحشتناک درد داره بستگی به ماما داره کار بلد باشه یا تازه کار

وارد باشه اذیت نمیشی بابا مثلا همین سوند گذاشتن من دکترم گذاشت متوجه نشدم اصلا🤣🤣بقیه میگن سوزش داره درد داره اوفه پوفه

درسته دردش یه ثانیه اس. یکم بزرگش میکنن

بارداری اول سختتره ولی بعدی ها راحتتره

موقعیم ک ازدواج کردم دوماه دکتررفتم تابتونم چون فوبیاداشتم اولین بارک سونوواژینال رفدم کل پاهام میلرزیدومنقبض شده بودم دکترگف بهت تجاوزشده انقدمیترسی درداین حد😂

درد نداره اصلا فقط حس بدی داره

من خودم برای معاینه ام‌ک‌میرم میدونم زیاددردنداره ولی فوبیادارم بدنم میلرزه اون باعث میشه دردم بگیره وسوزش بعضیامیترسن

نه بابا درد چی چرت میگن

نه منم دردی حس نمیکنم. فقط معاینه واژینال تو بارداری استرس داره برای من وگرنه دردناک نبوده تا الان

سوال های مرتبط