۳ پاسخ

باز از فروشندش سوال كن بعد بخر عزيزم اخه فك ميكنم سرشيشه نيم قطره هم داشته باشن ك از بدو تولد قابل استفادس

من تيرماه(تابستون) ١/٢٠٠ خريدم
فقط مراقب باش ميگن فيك هم زياد داره تو بازار

بزن گوگل میاره

سوال های مرتبط

مامان سامی مامان سامی ۵ سالگی