چندوقت بعد زایمان بی بی چک دیگه مثبت کاذب نمیزنه

۳ پاسخ

منم سواله

سلام عزیزم سوالی داشتم خدمتتون.. از زایمان تو بیمارستان پارسیان راضی بودین ؟ پرسنل خوب بودن ؟ دکتر ک بیهسی زد چی؟ پرستارها اخلاقشون خوب بود؟

دوماه

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی