تبخال خطرناکه تو بارداری ؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من زدم بعد دکترم گفت تا اخر بارداری شبی یه قرص بخور واسه تبخال

منم چند ماه پیش تبخال زدم😫

منم دوجا لب و بینیم زد فقط پماد آسیکلوویر بزن دیگه هیچی

طرف مسی بزار جا یخی بعد بزار روش نمیزاره پیشرفت کنه و زود خوب میشه

منم اوایل بارداریم دو سه بار زدم اصلا تبخال نمیزدم قبلا وازلین میزدم نرم میشد کم کم رفت

نمک خیس کن بزن
کف صابون بزن

تبخال لب خطر ناک نیست اگه تا موقعه زایمان تبخال داشتی فقط حواست باشه بچه رو بوس نکنی

سلام من داخل بارداری های قبلی خیلی تبخال می زدم ولی خداراشکر مشکلی نبود

نه منم دوبار زدم

عسل بزن

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی