خانوما تبخال لب خطرناکه تو بارداری؟

۳ پاسخ

من تااین سن بارداریم۲بار زدم ،هردوبارش هم با اجزه از دکترم پماد آلوویر زدم خوب شد

عزیزم خطر ناک بودنش و نمیدونم اما من یبار زدم نرفتم پیش دکترم کلی دعوا کرد ک چرا نیومدی سری بعدی ک زدم رفتم قرص و پماد داد ک ازبدنم خارج شه و گفت اگ بیخیال تبخال بشی بچت هم تبخال میزنه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد