من تااین سن بارداریم۲بار زدم ،هردوبارش هم با اجزه از دکترم پماد آلوویر زدم خوب شد
عزیزم خطر ناک بودنش و نمیدونم اما من یبار زدم نرفتم پیش دکترم کلی دعوا کرد ک چرا نیومدی سری بعدی ک زدم رفتم قرص و پماد داد ک ازبدنم خارج شه و گفت اگ بیخیال تبخال بشی بچت هم تبخال میزنه
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.