سلام واکسن ۱۸ ماهگی چطور بود خیلی تبو درد داشت؟ دختر من ماه بعد داره
پسر منم پاش اینطوری شده بود خود بخود کشیده شد رفت نگران نباش
اره دخترمن تایه هفته اینجوربود
آره پسرمنم اینجوری شد پاش
آره عزیزم همینجوری میشه کمپرس سرد و گرم گذاشتی؟
اره دختر منم هروقت زدن اینجوری میشد حوله گرمش کردی
من واکسن ۱۸ ماگی رو نزدم .
نه چرا اینجور شده حساسیت داره حتما .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.