من رفتم آنومالی خداروشکر همه چی خوب بود 😍❤🙏

۱۰ پاسخ

سلام 👋 دوستان میان وعده گرسنتون میشه چی می‌خورید من قند م لب مرزه همیشه ام گشنمه 🙃🙃🙃🙃

شکرخدا

خدا رو شکر عزیزم

خداروشکر عزیزم برای ماهم دعا کن بچه مون سالم باشه🥰

خداروشکر عزیزم پس فسقلی پسره انشالله که صحیح و سلامت باشین

خدارو شکر عزیزم

خداروشکر به سلامتی عزیزم 🙏😍❤️

خدارو شکر نی نی چی بود

خداروشکر عزیززم

الهی شکر

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری