اونایی که نینی هاتون ختنه کردین دولتی چند گرفته ازتون

۷ پاسخ

من بیمارستان رفتم رایگان

بیمارستان مصطفی خمینی هنو بیمه اش اینا فعال نبود ۱۳۰۰ شد مهر ماه

سلام من رایگان ختنه کردم پسرم.با بیمه

یکو پونصد

من تابستون بردم مطب حلقه ۲۵۰۰ گرفت

بخیه ۱ میلیون و ۳۰۰

حلقه پنج تومن شد

سوال های مرتبط

مامان 𝖧𝗂𝗋𝖺𝖽🥑🩵 مامان 𝖧𝗂𝗋𝖺𝖽🥑🩵 ۵ ماهگی