من مای بی بی ۲۲تایی قیمت قبل ۱۴۳گرفتم
وای من انباری از مای بیبی دارم 😂😂😂دیدم داره گرون میشه رفتم خریدم
من رفتم فروشگاه با طرح یسنا دخترم بخرم تا سایز 3 داشت فقط دیگه واسه خونه خرید کردم
یعنی چطوری ۵ تا دونه پوشک ؟
مگه داریم دونه ای؟
اینا بسته هست نه دونه.
یعنی هر بسته از اینا رو خریدی چند؟
چ خوووب
چقدر خوب گرفتی
خوب خریدی به قیمت قدیم خریدی
قیمت الان نیست که اگ قیمت الان بگیری چی میگی
چه خوب خریدی دختر
خب خوبه ک😐مای بیبی یه بسته ۳۲ تایی ۶۵۰
خوب گرفتی که دونه ۱۳۵ میگیرم ۵ تاش میشه۶۷۵
دو نه ای چن خریدی
ده تاییه که
قیمت قدیمه تاره
10 تاییه
ما یه بسکه ۳۰ تایی شد ششصد و ۸۰
دونه یا بسته
خوبه ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.