۷ پاسخ

میگن مثل واکسن‌های سه گانه هست
تب و درد اینا داره

واکسن ۱۸ماهگی چندتاس

آخه من‌ جاریم زدبرای پسرش میگه همش بی حال تب داره نمیزاره کمپرس سرد بزارروپاش

الان توکار ت واکسن نگاه کنی نوشته

نمیدونم میگن سخته

یک سالگی رو‌ مگه زدی؟

بسیار سخت

سوال های مرتبط

مامان حامی🫐 مامان حامی🫐 ۱۶ ماهگی
مامان پناه🤱لنا🤰 مامان پناه🤱لنا🤰 ۱ سالگی
مامان آقا کیان🧸 مامان آقا کیان🧸 ۱ سالگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۳ ماهگی