اینم سوپ پسری بره ک بپزه

تصویر
۲ پاسخ

تو زودپز نمیذاری؟؟گوشته تو قابلمه خوب له میشه؟

نوش جونش ،عزیزم نمک هم میزنی بهش ؟ اون کدوه؟

سوال های مرتبط

مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی
مامان هدیه ماندگار 💙 مامان هدیه ماندگار 💙 ۱ سالگی
مامان آلوچه😋 مامان آلوچه😋 ۱۱ ماهگی
مامان محمد صالح مامان محمد صالح ۱ سالگی
مامان محمد امین مامان محمد امین ۱ سالگی
مامان آیکان و نی نی مامان آیکان و نی نی ۱ ماهگی
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی
مامان سورن مامان سورن ۱۶ ماهگی