من بودم اصلا خوب نیست
۱۴ ماه پیش زایمان کردم
عمل که کار دکترم بود عالی
ولی نگم از رسیدگی
صفرررررررر
شلنگ سرم خراب بود
پمپ درد نمیرفت تو بدنم
من درد میکشیدم
مورفین بعد عمل نمی آوردن بزنن
من تازه vip بودم یعنیییی
فقط بگم این خدماتی ها کارشون را انگار درست انجام میدن
هم خوب تمیز میکنن
هم اینکه برای تعویض زیر انداز واینا به موقع می امدن خودشون
ولی از پرستار و بقیه پرسنل اصلا رسیدگی ندیدم من
منم دو س تا از آشناها رفتن اصلا راضی نبودن
من چهارماه پیش سزارین میلاد بودم راضی بودم خداییش
منم از میلاد زیاد خوب نشنیدم
من بودم خیلی هم بد نبود
من ۴سال پیش سزارین کردم فردا صبحش با دخترم مرخص شدم
ببین چون هزینه هایش بالاست به نظرم بیشتر بد میگن
اگه پولش رو داری یا بیمه داری برو من که راضی بودم
منم خیلی از سزارین میلاد بد شنیدم دختر عمه خودمم اونجا زایمان کرد اصلا راضی نبود ولی سینا را تعریفشا خیلی شنیدم
میدونم خیلی بی انصافن و هزینه های زیاااادی میگیرن الکی
سلام بد به دلت راه نده.سزارینی یاطبیعی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.