خانوما هرچی میخورم میمونه تو معدم سنگین میشه 😭چکار کنم

۶ پاسخ

من با رب انار معدم اروم میشه
انگار به اسید معده م کمک کنه غذایی که مونده رو دلم زودتر هضم شه یه بار تست کنید یه سر قاشق بخورین

منم هفته های شما اینجوری بودم دکتر هم رفتم قرص داد ولی ازاونجایی که ازقرص خوردن متنفربودم یدونش رو هم نخوردم بیشتر مغزیجات خوردم تاغذا
تاجایی که میتونی وعده های کمتر بادرصد چربی پایینتر

منم این شکلیم هرچی میخورم حس میکنم معدم سنگین شده

منم همینجوریم اصلا نمیتونم چیزی بخورم اصلا نمیتونم هضم کنم😭گاهی یکم عرق نعنا میخورم.

وعده هاتو بیشتر کن حجم غذارو کمتر چیزای ترش و شیرین زیاد نخور که نمونه سردلت منم همینجور بودم رعایت کردم بهترشدم

من میوه بخورم سر معدم سنگینی میکنه

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری