مامانا شربت کوریزان خوبه؟

۱۲ پاسخ

آره خیلی خوب پسرم سرما خورد بود بهش دادم دو سه روز خوب شده

عالیه من وقتی نیلا یکم علائم داره بهش میدم ۵ سی سی هر ۱۲ ساعت

زیر دوسال مجاز نیس

شربت کوریزان ی برنده که هم سرماخوردگی داره هم استامینوفن کدومش منظورته

ب پسر من تاثیر نداشت

اره خوبه

عالیه

خیلی خوبه حتی بهتر از پاراکید هست

از. چند. ماهگی. میشه. کوریزان. داد

اره خیلی

برا چیه ماهم یدونه خونه داریم

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان آنیام دنیام🫀🧿 مامان آنیام دنیام🫀🧿 ۲ سالگی
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری