۴ پاسخ

برا من 1600 بود دکتر سونو گفت یکم کمه
اما نگران نشدم

خوبه دیگه چن هفته بازم وقت هست برا وزن گیری

برا من 31هفته 4روز
1660بود

عالیه

نینی منم ۱۶۰۰ بود گفتن عالیه از شما هم عالیه ماشالله🧿

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان 👧🏻🩷 𝓐𝓿𝓪 مامان 👧🏻🩷 𝓐𝓿𝓪 ۱ ماهگی