خانوما 30 هفته و 6 روز وزن جنینی 1700 خوبه ؟

۶ پاسخ

اره
من ۳۰هفته و ۲روز
۱۵۰۰بود

نه خوبه منم 1900بود

آره خیلی خوبه

بلههه

آره عزیزم

عالی

سوال های مرتبط

مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین روزهای ابتدایی تولد
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان مامان آیماه🐰 مامان مامان آیماه🐰 ۱۱ ماهگی
مامان طهورا💕طاها مامان طهورا💕طاها ۱۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۶ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهشتم بارداری