😂دیگه پر نمیشه ک،شبا اگه چهار پنج ساعت بخوابه یدونش میشه اون یکی که کلا زده گاراژ😐😂
پرنمیشه که همش خالیه😂
دخترم ریفلاکسداره برا چکاب کبردمشدکترگفت هر سه چهارساعتی یکبار سینتوعوضکن ..گفتم چرا گفت اول که همیشه شیر داری
دوم هربار کاز سینه مکبزنه به ته شیر میرسه وته شیررهمغلیظه وباعثمیشه کمتر بالابیاره..بعد از اونمن به همه میگمهر سه چهارشاعتی یکبار سینتون عوضکنین تا تویاونچهار شاعت اونیکیسینه شیر جمع کنه من خودمشیرمزیاد نیست فقط با اینروش برا بچم شیر دارم
دیر به دیر
دیگ ب پرشدن نمیرسه ک🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.