هر دو ساعت میدم، بین 25 تا 35 دیقه می مونه
هرموقع گریه کنه😂😕چون گریش فقط براشیره
۲/۵تا ۳ساعت ۲۰دیقه
هریک ساعت و نیم دوساعت، اگه پرباشه ده دیقه اگه سینم خالی تر باشه بیست دیقه شبا که میخواد بخوابه چهل دیقه یک ساعت اون زیره😂😂😂😂
والا برامن که چند دقیقه بیشتر نیست دوسه روزه هم که کلا یه ذره بیشتر نمیخوره سینمو پس میزنه انگار عادت کرده به شیر خشک که شیر خشکم گیرم نیومد 🥺🫤
هر دو سه ساعت ده دقیقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.