۸ پاسخ

آییییییییییییییییی

والا من که تو هشت ماه گیر کردم خ ش بحال شما یک هفته یا دوهفته دگه داری

منکه بیس روزه زایمان کردم الحمدالله
پسر قشنگم تو آغوشم گرفتم بلاخره

واسه من این پنج روز مگه میگذرهههه🥲دل تو دلم نیست دیگه

خوب بخاب واستراحت کن چیکارشون داری بذار همونجا باشن 😂

منم الان رفتم باز ساکشو باز کردم کلی قربونش صدقش رفتم و گفتم کی میشه این چند هفته هم بگذره

واسه شما کم مونده. من انقد عجله داذم. روزا هم نمیگذره

خیلی دیر میگذره من دیشب رفتم پارچه گرفتم از صبح درگیر لباس دوختن بودم با اینکه خیلی خسته شدم ولی خوشحالم امروزم زود گذشت 😁

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرازوتودلیم مامان آرازوتودلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان Mahoor مامان Mahoor هفته چهلم بارداری