خانوما کاچی ضرر داره الان برام؟؟

۸ پاسخ

کاچی بعد زایمان خیلی خوبه که برا مادر درست میکنن خون از دست داده و بدنش ضعیف شده بخوره جون بگیره شما میتونین نبات نریزین توش شکر بریزین یه چیزایی رو کم و زیاد کنید

من خودم هیچی هم نشد در حد تعادل هیچ چیزی مشکل ایجاد نمیکنه

الان اصلا نخور

اره گرمع نخور

چیزی که بعد زایمان و تو دوره قاعدگی میخورن، بله ضرر داره

چون گرمیه خوب نیست

اره اصلا نخور

کاچی گرمیه ضرر داره ممکنه کمر شل بشه خدایی نکرده لکه بینی بیفتین اما اگه دوس دارین دو سه قاشق بخورین هوس کردین معمولا دکترا میگن هر چی به اندازه خورده بشه ضرر نداره شما هم میتونین اگه خودتون درستش میکنین به جای زعفرون توش زردچوبه بزنین دارچین و زنجبیل و یه سری ادویه نزنین یا کم بزنین کره خوشمزه اش میکنه

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقی🧸🐣 مامان فندقی🧸🐣 هفته هجدهم بارداری
مامان آرن🧿 مامان آرن🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سیزدهم بارداری
مامان فندق🤗 مامان فندق🤗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان نوتلا🧸🩵 مامان مامان نوتلا🧸🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سلین🥹😍 مامان سلین🥹😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🌸سوگل🌸 مامان 🌸سوگل🌸 روزهای ابتدایی تولد