۵ پاسخ

کلا سونو گرافی بخاطر اینکه فضای داخل رحم رو گرم میکنه میگن جز اونچه که ضروریه نگیرید

من گرفتم تو تاپیکام هست
ضرری نداره اگه بیش از اندازه تکرار بشه ضرر داره در کل عین سونو معمولیه

اره ضررداره من نگرفتم

اره میگن آب دورشو داغ میکنه

فک نکنم ضرر داشته باشه
اینه عکسش ۲۷ هفته گرفتم

تصویر

سوال های مرتبط