۴ پاسخ

من فرداش خوردم😂البته من بیمارستان بودم قندموچک کردن نرمال بودکیک ابمیوه خوردم

من هوس کلوچه کرده بودم هر روز یدونه کلوچه داشتم به جز اون تا یکی دو روز بعدش نخوردم

من همون دوروزی که آمپول زدم و روز بعدش۔یعنی کلا ۳ روز۔
نه چیزای شیرین خوردم نه مواد غذایی قندی مثل برنج و ماکارانی و نون هم خیلی خیلی کم خوردم

مگه مشکلی داره؟ من که خوردم😅

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گلی مامان گلی هفته سی‌وسوم بارداری