من فرداش خوردم😂البته من بیمارستان بودم قندموچک کردن نرمال بودکیک ابمیوه خوردم
من هوس کلوچه کرده بودم هر روز یدونه کلوچه داشتم به جز اون تا یکی دو روز بعدش نخوردم
من همون دوروزی که آمپول زدم و روز بعدش۔یعنی کلا ۳ روز۔
نه چیزای شیرین خوردم نه مواد غذایی قندی مثل برنج و ماکارانی و نون هم خیلی خیلی کم خوردم
مگه مشکلی داره؟ من که خوردم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.