عه من زدم بستریم بودم اصلا دکترا بم چیزی نگفتن😐.جلوشون تا دلت بخاد ابمیوه میخوردم اصلا هیچی نگفتن مگ مشکلش چیه
سلام چرا آمپول یه زدی من میخام بزنم یکم میترسم مشکلی پیش نیاد
عزیزم باید ۳ چهار روز رعایت کنی ولی من شنیدم بعضی ها تا یه هفته قندخونشون هنوز اوکی نشده بوده قندتو چک کن و خیلی مواظب باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.