سلام من پریروز امپول ریه زدم تا چند روز چیز شیرین نخورم

۳ پاسخ

عه من زدم بستریم بودم اصلا دکترا بم چیزی نگفتن😐.جلوشون تا دلت بخاد ابمیوه میخوردم اصلا هیچی نگفتن مگ مشکلش چیه

سلام چرا آمپول یه زدی من میخام بزنم یکم میترسم مشکلی پیش نیاد

عزیزم باید ۳ چهار روز رعایت کنی ولی من شنیدم بعضی ها تا یه هفته قندخونشون هنوز اوکی نشده بوده قندتو چک کن و خیلی مواظب باش

سوال های مرتبط