امپول بتا همون بتاماتازونه؟
برای من در حد یکی دو روز بود ک حرکت کم شد. فک میکنم بدن با بدن فرق میکنه یه چیز کلی نمیشه گفت نوزاد با نوزاد فرق میکنه
مثلا من ک هیچ سابقه قند نداشتم قندم رفت بالا یهو بعد از چند روز مراعات کردن خوب شدم استرس به خودت راه نده منم هم هفته شما بودم ک بتا زدم
دو سه روز طبیعیه
برای من البته تا یک هفته بعد هم حرکاتش کمتر شده بود که سونو nst دادم وضعیتش خوب بود
برای من ۳,۴ روزی طول کشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.