از این قرصها دکتر بهم داده برای انقباض و دردهای پریودی،،بهم گفت تا ۸ ماه باید بخوری که زایمان زودرس نگیری،،،حالا نظر دکتر کنه،،هر دکتری یه حرفی میزنه
من انقباض دارم از هفته ۲۰،هرهشت ساعت میخورم
ضد انقباضه برا جلوگیری از زایمان زود راس و بهبود خون رسانی به جنین
من انقباض دارم روزی دوتا برام نوشته
من از 20هفته دارم میخورم شبی یکی
والا بارداری قبلی ام دکتر به من داد که درد نداشته باشم چون درد پریود داشتم و اینکه جلوگیری میکنه از زایمان زودرس
برای انقباض میدن و درد
فشار خون بالا تنظیم میکنه و مسکن قلب
برای جلوگیری از انقباضات رحمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.