سلام دوستان این قرص برای چیه؟

تصویر
۹ پاسخ

از این قرص‌ها دکتر بهم داده برای انقباض و دردهای پریودی،،بهم گفت تا ۸ ماه باید بخوری که زایمان زودرس نگیری،،،حالا نظر دکتر کنه،،هر دکتری یه حرفی میزنه

من انقباض دارم از هفته ۲۰،هرهشت ساعت میخورم

ضد انقباضه برا جلوگیری از زایمان زود راس و بهبود خون رسانی به جنین

من انقباض دارم روزی دوتا برام نوشته

من از 20هفته دارم میخورم شبی یکی

والا بارداری قبلی ام دکتر به من داد که درد نداشته باشم چون درد پریود داشتم و اینکه جلوگیری میکنه از زایمان زودرس

برای انقباض میدن و درد

فشار خون بالا تنظیم می‌کنه و مسکن قلب

برای جلوگیری از انقباضات رحمی

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اطلس مامان اطلس روزهای ابتدایی تولد
مامان دردونه مامان دردونه ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان M.m مامان M.m ۱ ماهگی
مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی