سلام دوستان این قرص برا چیه

تصویر
۲ پاسخ

این قرص برای دردهای پریودی و انقباض رحم هست،خطر زایمان زودرس رو کم میکنه،دکتر بهم داده

آنتی بیوتیک دکتر به منم داده

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی
مامان پدرام مامان پدرام هفته سی‌ونهم بارداری
مامان amirreza مامان amirreza روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقا کوهیار مامان آقا کوهیار ۳ ماهگی
مامان ایلاف مامان ایلاف ۱ ماهگی
مامان اطلس مامان اطلس روزهای ابتدایی تولد