دوستان کدوممم قرص برا اسهاله؟؟

تصویر
۷ پاسخ

اولی برای تهوع دومی برای پیجش شکم....هردوتاشم تو بارداری میشه استفاده کرد

دی سیکلومین
منم دیشب. خوردم

ولی اگه برا کسی میخوای اینارو نمیدونم اما قرص لوپرامید خوبه

کته ماست موز سیب رنده شده و سیاه شده اینارو بخور

اصلا نمیشه قرصی چیزی تو بارداری بخوری هیچکدومو نخور

قرص دیفنوکسیلات برای اسهاله
قرص دی سیکلومین برای شکم پیچ هست

اینم دومی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مامان رادمان مامان مامان رادمان ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی
مامان پاندا🐼🐼 مامان پاندا🐼🐼 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان جون مامان مامان جون ۵ ماهگی