اولی برای تهوع دومی برای پیجش شکم....هردوتاشم تو بارداری میشه استفاده کرد
دی سیکلومین
منم دیشب. خوردم
ولی اگه برا کسی میخوای اینارو نمیدونم اما قرص لوپرامید خوبه
کته ماست موز سیب رنده شده و سیاه شده اینارو بخور
اصلا نمیشه قرصی چیزی تو بارداری بخوری هیچکدومو نخور
قرص دیفنوکسیلات برای اسهاله
قرص دی سیکلومین برای شکم پیچ هست
اینم دومی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.