دوستان قرص ایزوکسوپرین۱۰برای چیه ؟

تصویر
۷ پاسخ

دکتر امروز برام نوشت گفت روزی یکی بخور اگه درد داشتی دو تا اگه خیلی درد داشتی تا روزی سه تا میتونی

من انقباض داشتم بهم داد
شما هم طبق دستور دکترت بخور، هیچ دارویی به هرحال بی عارضه نیست

امشب دکتر به من هم داد برای کنترل درد وانقباض

جلوگیری از زایمان زودرس و انقباضات و درد

دکترم برا درد به من داده بود

انقباض و درد خیلی خوبه من تا اخر ۳۵ هفته خوردم

انقباضات

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی
مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان آروین
آوا مامان آروین آوا ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان قندی مامان قندی ۸ ماهگی