قرص اسپرین واسه چیه

۵ پاسخ

من از اول بارداریم میخورم

برا خونرسانی و کسایی که سابقه سقط و دیابت دارند

اگه غلظت خون داشته باشی میخوری که خونرسانی بهتر بشه به جنین

خون رسانی به جنین

چندکیلویی؟

سوال های مرتبط

مامان آروین
آوا مامان آروین آوا ۹ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۲ ماهگی
مامان تپلی🥹💙 مامان تپلی🥹💙 هفته سی‌وچهارم بارداری