قرص آسپرين برا چيه ك دكتر ميده؟

۵ پاسخ

اوایل بارداری از لخته شدن خون و سقط جلوگیری میکنه
و اینکه خونرسانی به جنین رو زیاد میکنه
معمولا برای کسانی که سابقه سقط دارن یا غلظت خون دارن و یا اینکه خونرسانی به جنین ضعیف باشه و تک شریانی باشن تجویز میشه

من ناررسایی جفت دارم شبی دوتا میخورم

هم برای خونرسانی جنین هم برای اینکه مسمومیت بارداری نگیری

منم میرم مطب دکترم اکثرا همه میخورن ولی ب من نداده

خونرسانی بهتر ب جنین

سوال های مرتبط

مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آروین
آوا مامان آروین آوا ۹ ماهگی
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۶ ماهگی
مامان قلبم🩵 مامان قلبم🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی