خانماقرص آس آ ک دکتر برا بارداری میده برای چیه؟

۸ پاسخ

خونرسانی به جنین

عزیزم من چون جفت دولبی دارم و جنین از نصف جفت تغذیه میکنه دکترم گفت برای خونرسانی خیلی خوبه

آسپرینه...رقیق کننده خون

معمولا کسایی که مقاومت شریان رحمی دارن دکتر تجویز میکنه برای خونرسانی بهتر به جنین/ منم از بعد ان تی دارم میخورم

من از اول دارم میخورم هر شب

برای خون رسانی بهتر به جنین

دکتر بمن نداد البته بارداری اولمه سابقه ای هم نداشتم

آره عزیزم من از ۱۲ هفته دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان صدف💓 مامان صدف💓 ۱ ماهگی
مامان دلبندم💙😍 مامان دلبندم💙😍 ۷ ماهگی
مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی