خونرسانی به جنین
عزیزم من چون جفت دولبی دارم و جنین از نصف جفت تغذیه میکنه دکترم گفت برای خونرسانی خیلی خوبه
آسپرینه...رقیق کننده خون
معمولا کسایی که مقاومت شریان رحمی دارن دکتر تجویز میکنه برای خونرسانی بهتر به جنین/ منم از بعد ان تی دارم میخورم
من از اول دارم میخورم هر شب
برای خون رسانی بهتر به جنین
دکتر بمن نداد البته بارداری اولمه سابقه ای هم نداشتم
آره عزیزم من از ۱۲ هفته دارم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.